Jaarverslag 2023

Wat zijn we trots als we naar de mooie cijfers van ons jaarverslag van 2023 kijken. Want ook al zijn het maar getallen, ze vertellen wat we in diverse wijken in Nijmegen samen met bewoners doen en tot stand brengen.

Dat start bij het getal 60: onze 60 onmisbare vrijwilligers, die in hun eigen wijk een team vormen in één van onze buurtmoestuinen of buurtrestaurants. Zonder hen kwamen we nooit op het getal 4670, want zoveel maaltijden kookten we maar liefst in 2023! En dat getal betekent zeker het dubbel aantal ontmoetingen. Alle keren dat buurtgenoten bij elkaar aan tafel schuiven, elkaar ontmoeten, leuke gesprekken voeren en samen genieten van een lekkere, gezonde maaltijd met groente uit onze moestuin.

Ook mochten we 150 junior-koks laten kennismaken met nieuwe groentes en smaken in de moestuin en door zelf gerechtjes te koken.

Wij zijn heel blij met onze resultaten en wat we samen bereiken. We willen iedereen van harte bedanken die hieraan heeft bijgedragen Samen blijven we bouwen aan een sterke en verbonden buurt.

Lees hier ons volledige jaarverslag: https://vantuintotbord.nl/jaarverslagen/