[et_pb_section bb_built=”1″ admin_label=”section” transparent_background=”off” allow_player_pause=”off” inner_shadow=”off” parallax=”off” parallax_method=”off” padding_mobile=”off” make_fullwidth=”off” use_custom_width=”off” width_unit=”on” make_equal=”off” use_custom_gutter=”off”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text background_layout=”light” use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” _builder_version=”3.0.98″]
Vanmiddag presenteerden 6 studenten HAN Commerciële Economie de resultaten van hun marktonderzoek.
Voor Noah, Wilbert, Janne, Romee, Tim en Bas was het boeiend en leerzaam om een onderzoek te doen bij een organisatie waar het niet op de eerste plaats om geld gaat. Hun blikveld en toekomstperspectief zijn verruimd: ook bij sociale initiatieven zoals Van Tuin Tot Bord kun je met deze studie veel betekenen. Mooi resultaat toch? Bedankt voor jullie inzet!
En de belangrijkste resultaten van het onderzoek? Mensen staan heel positief tegenover het aanbod van Van Tuin Tot Bord. Alleen zijn we nog niet zo bekend. Werk aan de winkel dus
[/et_pb_text][et_pb_post_nav global_module=”1463″ saved_tabs=”advanced” title_font=”Roboto Condensed||||” title_text_color=”#898989″ use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” locked=”on” /][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]